Jūs turite teisę, nenurodydami priežasties, tačiau patys apmokėdami prekės pristatymo išlaidas, per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekės pristatymo dienos atsisakyti prekės. Nutarę atsisakyti prekės, turite pateikti tinkamai užpildytą formą ČIA, ir/arba pateikti aiškų pareiškimą (el. paštu: info@akvareef.lt), kuriame būtų išdėstytas Jūsų sprendimas atsisakyti prekės.
Gavę siuntinį gražiai jį išpakuokite ir patikrinkite iš karto, ar nėra galimų pažeidimų. Padarykite tai per 24 valandas nuo siuntos gavimo ir informuokite mumis, bet kokias pretenzijas, pateiktas vėlesniame etape, nagrinėja transportavimo įmonė ir dažnu atvejų jos nepriimamos.
- Prašome atlikti šiuos veiksmus :
- Gražiai išpakuokite nepažeidžiant orginalios pakuotės ir iš karto patikrinkite ar nėra jokių išorinių pažeidimų.
- Jei prekė sugadinta gabenimo metu, mes ją pakeisime nemokamai ir padengsime pakeitimo siuntimo išlaidas.
- Jei jūs prekės buvo pristatytos jau sugadintos, susisiekite su mumis per 24 valandas nuo siuntos gavimo.
GYVŪNAI (žuvys, koralai, bestuburiai) bei AKVARIUMO AUGALAI atgal nepriimami. Pinigai grąžinami tik už pristatymo metu mirusias žuvis. Jeigu atidarius paketą ir kilus įtarimui, jog žuvis gali būti mirusi, nufotografuokite neatidarytą maišelį su galimai mirusia žuvimi ir iš karto skambinkite mums telefonu +370 644 30535 dėl tolimesnių instrukcijų. Praėjus dviem valandom nuo siuntos gavimo, pinigai nebegrąžinami. Atidarius maišelį ir ar įleidus žuvį į akvariumą, jokios pretenzijos dėl mirties nebe priimamos ir pinigai negrąžinami.
Esant bet kokiai žalai :- 1. Susisiekite su mumis ir informuokite apie padarytą žalą (per 24 valandos nuo pristatymo gavimo)
Pažeisto produkto pakuotė turi būti saugoma, su įrodymais.
Visada būtina atsiųsti mums žalos nuotraukas el. paštu - info@akvareef.lt
Prekei atvykus nedelsiant gražiai atidarykite visas pakuotes ir patikrinkite, ar niekas nėra sugadinta/pažeista iš karto. - 2. Dėl tolimesnių veiksmų ir žingsnių bus susitarta atsižvelgiant į žalos tipą/pobūdį.
- 1. Susisiekite su mumis ir informuokite apie padarytą žalą (per 24 valandos nuo pristatymo gavimo)
Grąžinamos prekės turi atitikti nurodytus reikalavimus:
- Grąžinama prekė turi būti originalioje, nesuplėšytoje, tvarkingoje pakuotėje, tokioje kokioje gavote iš pardavėjo
- Prekė turi būti Pirkėjo nenaudota ir nesugadinta
- Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (švari, nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kiti originaliai komplektacijai būdingi priedai)
- Grąžinama prekė turi būti pilnos komplektacijos su visa gamintojo pridedama dokumentacija
- Jeigu kartu su preke buvo pristatyta dovana, grąžinant prekę, turite grąžinti ir dovaną.
- Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas)
- Grąžinama prekė turi būti saugiai supakuota, rekomenduojama supakuoti į tą patį įpakavimą, kokiame gavote iš pardavėjo
Klientai yra atsakingi už bet kokius pristatymo mokesčius, patirtus siunčiant atgal nekokybiškas prekes, įskaitant, bet neapsiribojant, tarpininkavimo mokesčius, mokesčius ir tarifus.
Po to, kai autorizuotas servisas patvirtina, kad prekė yra tinkamos būklės, t.y. nenustatyti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, sutampa pirktos ir grąžintos prekės serijinis numeris ir pan., ne vėliau kaip per 14 dienų nuo Jūsų pranešimo apie prekės atsisakymą pateikimo dienos ir prekės sugrąžinimo mums, mes Jums grąžinsime visas Jūsų sumokėtas sumas, įskaitant Jūsų apmokėtas prekių pristatymo išlaidas, perkant prekę. Mes atliksime tokį grąžinimą naudodami tokį patį mokėjimo būdą, kokį Jūs naudojote atlikdamas pradinę mokėjimo operaciją. Jei grąžinama tik dalis pirktų prekių, pristatymo išlaidos negrąžinamos. Jei pirkimo metu Jums buvo pritaikyta papildoma nuolaida užsakymui, o Jūs grąžinote tik dalį vienu užsakymu įsigytų prekių, mes galime išskaičiuoti nuolaidos sumą iš grąžinamos sumos.
Atkreipiame Jūsų dėmesį, jog: Jūs atsakote už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti.